weet iemand waar je zulke zakken cup-a-soup kunt halen? zie foto

een aantal weken geleden verkochten ze die nog bij de xenos nu jammer genoeg niet meer weet iemand naast groothandels andere winkels waar je deze zakken cup a soup kunt halen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Het zijn zakken die bedoeld zijn voor de Cup-a-Soup-automaat.
Buiten de groothandels (Makro, Sligro, Office Centre) kun je 't bij de kantoorvakhandel proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet idd bij de makro. Anders zou je bij een andere xenos kunnen informeren of zij de zakken nog hebben en of deze anders nog komen.