Met aluminiumfolie inpakken en enkele minuten in de oven bij 350 graden.

http://www.tasteofhome.com/Cooking-Tips/How-to-s/Reheating-Coffee-Cakes

Toegevoegd na 36 seconden:
Ik zou het eerst proberen bij 200 graden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een eigen gebakken cake opwarmen maakt de cake niet lekkerder.

Weet ook niet waarom je hem weer warm wilt maken, als je hem slechts licht wilt verwarmen kan dat in een elektrische oven op 50gr. C., verpak hem in luchtdicht warmtebestendige folie zodat de cake niet uit kan drogen, laat hem daar een half uurtje in liggen.