Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heten de dieet shakes van de reclame, waarbij je een paar dagen in de week shakes gebruikt, en de rest 'normaal' kan eten, en helpen deze?

Ik wil ze zelf niet gebruiken, maar het lijkt me stug dat je dan een paar dagen 'normaal' kan eten zonder dat je weer aankomt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
939

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Volgens mij is dat Modifast. Een vriendin van mij heeft ze ook gebruikt en zij is er wel wat kilo's door afgevallen. Waarschijnlijk helpen ze dus wel, alleen ooit zou je wel van de shakes af moeten, maar ze zijn ook behoorlijk prijzig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het product heet Modifast Protiplus 3-2-2.
Ik raad het zeker af om te gebruiken, gewichtsverlies en daarna behoud is prima mogelijk zonder deze producten.
(Lees meer...)
Ritsuka
12 jaar geleden
Mijn vriendin heeft ook van de shakes gebruikt en die hielpen bij haar wel. Ik weet niet of het die shakes waren of andere, maar zij at daarnaast af en toe ook gewoon normaal volgens mij. Inmiddels is ze ermee gestopt en eet nu gewoon gezond. En dat gaat ook prima !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding