Zijn er kwaliteitseisen, wettelijke richtlijnen en veiligheidseisen verbonden aan de productie van chips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Het antwoord op je vraag is: dat er natuurlijk eisen zijn waaraan het product moet voldoen. Ook zijn er wettelijke richtlijnen, denk alleen maar eens aan de warenwet bv. Ook de veiligheidseisen zijn aanwezig. Maar hoe de productie precies in zijn werk gaat dat is mij onbekend.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, een hele hoop zelfs!
Je hebt HACCP, BRC IFS enz. enz. Hangt wel van het bedrijf af dat ze maakt, maar er zijn zeker eisen!
Kijk hier maar eens:
http://www.food-info.net/nl/qual/intro.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja echt teveel om op te noemen. het begint al met het poten van de aardappels.... En dan heb ik het nog niet eens over de regels waaraan de verpakking en het etiket moet voldoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De keuringsdient van waarde heeft er een hele aflevering aan gewijd.