Zalm is op zich al duur, maar de rookbehandeling maakt het arbeidsintensiever, en dus duurder.
In deze tijd van het jaar duikt het op tussen de andere Kerstdelicatessen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurt lang om de dure zalm goed te roken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt. Zalm moet koud gerookt worden, in tegenstelling tot bijvoorbeeld paling, wat het nog net iets duurder maakt. Wij doen het zelf; scheelt een hoop :) en is een stuk goedkoper
+