hoelang moeten knakworstjes met bladerdeeg in de oven?

Ik heb bladerdeeg en unox mini knakworstjes, deze knakworstjes wil ik in bladerdeeg rollen. Hoelang moet zoiets in de oven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker - pigs in a blanket

Antwoorden (3)

De bereidingstijd van het bladerdeeg aanhouden, de worstjes zijn al voorgegaard.

Toegevoegd na 14 minuten:
Zie hier de site van Koopmans (ik weet niet of je dat merk bladerdeeg hebt, maar dat zal niet veel uitmaken). Jouw recept staat er precies op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15-20 minuten. Erg lekker zijn ze!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op hoeveel graden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elektrische oven: 200 °C
Hetelucht oven: 180°C
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjee
Ligt aan je oven, of die hard bakt of niet.
Ik zou na 15 minuten even kijken of het bladerdeeg gaar is, zoniet, nog eventjes een minuut of 5 extra.
Het bladerdeeg is gaar wanneer het er 'droog', knapperig en goudbruin uitziet. Je kunt het eventueel ook even voelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is goed, bedankt! +