Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je vlaaien van de multi/vlaai invriezen?

Vandaag verjaardag gehad en nog twee halve vlaaien over. Zo zonde! De één is appel/noten en de andere herfst chocodroom (kersenbavaroise met chocolade truffelroom) Kan ik deze alsnog invriezen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
25.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Room kun je beter niet invriezen. Over het algemeen is het zo, dat eenmaal ingevroren vlaai na het ontdooien wat klef wordt en niet meer zo lekker is.
Bovendien is vlaai van Multivlaai niet zo lekker als van de banketbakker en na invriezen/ontdooien verliest het veel van de smaakkwaliteit.
Wat ik altijd doe als ik vlaai over heb is het uitdelen aan de laatste gasten die vertrekken en bovendien eet ik het ook nog als ontbijt, helemaal ongezond natuurlijk, maar het is zoooooo lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kan ze wel invriezen maar ze worden er echt niet lekkerder op.
Zo snel mogelijk consumeren binnen een week als je besluit om ze in te vriezen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ja dat kan! Ik heb laatst een hele kruimelenvlaai ingevroren gehad voor 4 weken, erna laten ontdooien of in de magnetron en voila, lekker stuk vlaai
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, dat doe ik ook wel eens. Snij ze al wel in punten voor je ze invriest, dan hoef je niet de halve vla te ontdooien voor 2 stukken, en het is eerder ontdooid.

Ps even langsbrengen mag ook, klinkt best lekker
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Lekker he, nog even nagenieten als de gasten weg zijn

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding