zijn Snelle Jelle's en van die Peijnenburg Complete start ongezond?

deze eet ik nu best vaak op stage

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

In vergelijking met andere koeken, zoals stroopwafels, gevulde koeken en ander gebak, zijn de repen die gemaakt zijn van ontbijtkoek (snelle jelles, peijenburg) gezond. Ze zitten vol vezels en bevatten weinig vet. Dit in tegenstelling tot andere koeken, die juist weinig vezels en veel vet bevatten. Maar ontbijtkoek bevat natuurlijk wel suiker, dus teveel is nooit goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is koek. Koek is geen vet eten en in dit geval is het koek met een smaakje soms.
Koek is prima en gezond tussendoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou toch maar eens kijken wat de voedingswaarden van (ontbijt)koek zijn... Veel suiker hoor, vaak ook veel vet.
Het is niet zo gezond als een appel ofzo. maar ze zijn niet ongezond snap je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eet er niet teveel van want er zitten veel calorieen in dit soort producten.Veel suiker etc.