Hoeveel kost kokosbloem?

kokosbloem is om mee te kokon

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vraag me af of ze wel te verkrijgen zijn in Nederland en als dit zo is dan zul je dit in een toko moeten vragen.

Antwoorden (2)

Voor zover je er aan kunt komen - want het is niet overal even goed verkrijgbaar - om en nabij de 8 euro per pnd / 16 euro de kilo.

Toegevoegd na 2 minuten:
Debeste kansen heb je in toko's en natuurvoedingswinkels. Let wel op dat je kokosmeel/kokosbloem hebt en GEEN gemalen, kokos, want die twee zijn NIET door elkaar te gebruiken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb kokosmeel van amanprana bij de natuurwinkel of bij ekoplaza kan je die kopen ik doe ook wel eens in me smoothie maar je kan mischien ook wel mee bakken het is in iedergeval beter dan gewoon graan mee te bakken die MCT vetten die er in zitten en de eiwitten en de vezels voor de darmflora kunnen wel heel handig zijn. en natuurlijk alternatief en goedkoper dan die flesjes waar maar paar % in zit voor de darmflora.