Kan je eend kopen bij de Albert heijen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mm hellaas hebben w die hier niet kan je het bij de slager vinden of c100?super de boer?poeisz?en hoe duur is het ongeveer?
ItisILeClerc
12 jaar geleden
Albert Heijn, Marijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hadden ze maar Confit de canard blikken zoals in frankrijk! zalig!

Het beste antwoord

Rond de kerstdagen hebben ze zeker eendenborst. De rest van het jaar soms ook, niet altijd.

Toegevoegd na 59 seconden:
WC-eend hebben ze wel altijd.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie uitbreiding xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh hellaas en ja wc eend ik wist dat er zo'n antwoord zou komen!!daarom ook onder eten en drinken haha
bamibal
12 jaar geleden
Bij de Aldi hebben ze ook vaak eendenborst in de vriezer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje dan ga ik langs de Aldi!!!hoe duur is het ongeveer??
bamibal
12 jaar geleden
Dat zou ik niet weten! En ik kan natuurlijk niet garanderen dat ze het nu hebben...

Andere antwoorden (2)

Peking "eend" alleen richting kerstdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewone supermarkten hebben alleen tegen kerstmis eend in hun assortiment, zelfs de Lidl. AH valt onder de gewone supermarkten.
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Grotere supermarkten hebben het door het jaar heen ook wel, bij de "speciale" vleessoorten.