Met een zogeheten CanLock, een handige blikjesafsluiter. Te koop in grotere huishoudelijke winkels.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Daar zijn speciale dekseltjes voor in de handel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een blikjes afsluiter!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geen van de bovengenoemde dekseltjes hebt, kan je er ook altijd nog wat plastic folie strak omheen spannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De blikjes zijn qua inhoud zo klein,dat het eigenlijk niet nodig is. Maar er zijn idd blikjes sluiters te koop. Lijkt me een typisch Nederlandse uitvinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Druk er een partje citroen in, er komen dan geen vliegjes meer in, maar komt ook de smaak ten goede!