Waar kan ik het best op woensdagavond iets drinken in Eindhoven met m'n date op de eerste avond ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Wat ik wel een fijne tent vind om af te spreken is LaserQuest Eindhoven. Je zou aan de bar kunnen zitten maar ook aan de tafels. Zo kun je met elkaar lekker casual een babbeltje maken terwijl je tegenover elkaar zit. Loopt het niet zo smooth dan kun je een potje poolen daar. Woensdagavond is meen ik redelijk rustig daar dus das een voordeel. Het zit midden op stratumseind dus een redelijk centraal punt om daar af te spreken. Ik kwam er vroeger vaak dus kan goed met het leuke personeel daar opschieten. Nu kom ik daar ook wel eens als ik een date heb of gewoon eventjes langswippen. Okay Tent!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je en hoe oud is je date?
Waar hou je van: van druk of van rustig?
Kom je met de trein en wil je ver lopen of
juist niet?

http://www.kroegenweb.nl/uitgaan-en-stappen-in-eindhoven

http://www.uit123.nl/advance.php?catsee=kroegencafe&plaats=Eindhoven

Toegevoegd na 9 uur:
Als iemand zo weinig informatie geeft in de vraag,
dan kun je NIET GOED informeren, adviseren:
Dan is het vragen naar een mening, namelijk :
welke kroeg is het leukste?
En meningvragen horen hier niet.

Dus geef ik de mogelijkheid om zelf uit te zoeken wat je aanspreekt.

Ik kan wel een aantal kroegen op gaan noemen,
maar dikke kans dat JIJ daar weer niks aan vind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn wel logische vragen als je een goed antwoord wilt geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn ook zeer logische vragen maar om nu met een internetlink aan te komen vind ik in dit geval een beetje apart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als iemand zo weinig informatie geeft in de vraag,
dan kun je NIET GOED informeren, adviseren:
Dan is het vragen naar een mening, namelijk :
welke kroeg is het leukste?
En meningvragen horen hier niet. Dus geef ik de mogelijkheid om zelf uit te zoeken wat je aanspreekt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kerel, je legt nu uit in jouw eigen woorden wat ik bedoel! Get the point.
Stratumseind vind ik persoonlijk geen aanrader, maar het hangt een beetje van je leeftijd af (denk ik).

Op de markt is een aantal leuke zaken: Café Centraal, De Vooruitgang, De Wildeman. Zie bronvermeldingen. Dit zijn alledrie Grand Cafés, met verwarmd terras - erg fijn op een na-zomeravond. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is ook een mooie optie! Omdat ik hun leeftijd ook niet weet gaf ik LQ aan. Niet echt een bepaalde leeftijdscategorie daar.
wilhelminaplein ook gezellig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ojaaa! Was ik even vergeten!
Maar ligt ook wel een beetje aan je leeftijd toch?