Hoe heet die chips van vroeger waar je krokodillen, dinosaurussen en nog een diersoort van had?

De krokodillen zaten in een donkergroene zak en de dinosaurussen in een paarse zak.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

En die laatste waren schildpadden! Dino's, Kroko's en Toto's heetten ze, en het waren van die dikke maiszoutjes (ongeveer de structuur van Hamka's) met allemaal een verschillende smaak. Ze waren van Croky en zaten met kleine uitdeelzakjes in een grote verpakking. Helaas weet ik niet meer welk beest waar naar smaakte, maar ik ga nog even voor je googelen en kom er zo op terug....

Toegevoegd na 4 minuten:
Hebbes! Het waren Croky Kraakbeesten! Zie link voor een old school reclamespotje....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Croky Kraakbeesten. De dinosaurus had een paprikasmaakt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Herstel: het was de krokodil die een paprikasmaak had.

Toegevoegd na 5 minuten:
En de schildpad had een kaassmaak: Toto cheese.
Amadea