Bestaan er pizza's (kant-en-klaar uit de winkel) zonder kaas of in ieder geval kaassmaak en wat is de naam van die pizza en waar kun je hem kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Antwoorden (5)

Nee die pizza is er niet het hoofd gerecht van een pizza is tomatesous en kaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de appie kan je wel kant-en-klare bodems kopen..die zijn alleen dun besmeerd met tomatensaus.
dus dan kun je em helemaal zelf beleggen 
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Turkse pizza heeft geen kaas, alleen een soort gehaktmengsel. Erg lekker en in de meeste supermarkten in de diepvries te vinden.
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Mag ik vragen waarom hier een min staat?
Naar mijn weten is het een pizza..
Voor mijn zoon, die een koemelkallergie heeft, haal ik bodems bij de AH (ook verkrijgbaar in klein formaat) en beleg deze zelf. Meestal haal ik aantal tegelijk en doe ze in de diepvries.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Natuurwinkel of reformzaak hebben ze wel eens in de diepvries kaas-vrije pizza, met enkel wat groenten en tomatensaus. Ik weet niet al deze winkels ze in hun diepvries hebben liggen.