Ze zeggen alleen dat het limited edition is
1: door de actie met de kleine zakjes om te beslissen welke het lekkerste is, proberen ze mensen al te verleiden om meer zakjes te kopen, want misschien wint jouw favoriet niet en dan kun je hem niet meer kopen
2: hetzelfde geldt voor de grote zakken; je weet maar nooit wanneer die uit de winkel gaat, dus koop maar een keer extra.
3: door de actie kreeg lays veel bekendheid en meer omzet

Uiteindelijk blijven de chips waarschijnlijk gewoon in de winkel liggen en gaat het puur om het commerciële: zo veel mogelijk omzet krijgen. Ik herinner me ook een lays pizza-pepperoni, welke toch al zeker 4 jaar in de winkel ligt. Niet echt limited is dat.. Maak je geen zorgen, ze blijven nog heel lang in de winkel liggen. Commercie gaat altijd voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het niet meer goed verkoopt! Is geen exacte datum voor!