waar kan ik mascarpone kopen?

Ik heb een recept waar ik mascarpone voor nodig heb. Nu heb ik dit in de albert hein gezocht, maar daar hebben ze het niet. Kan iemand mij vertellen waar ik mascarpone kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (8)

Toch hebben de meeste supermarkten het wel. Het ligt meestal vlakbij de mozzarella.
bamibal
12 jaar geleden
Bijna elke supermarkt verkoopt dat. Staat in de koeling bij de kazen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het vandaag nog bij de c1000 gekocht, maar zeker weten is het ook bij albert heyn. Bij de kazen in de koeling, en anders kan je ook even vragen waar het ligt toch?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nouja, vraag of hij het aan zijn baas vraagt ( zou ik doen )
bij de Vomar hebben ze het altijd, inderdaad in de koeling bij de kaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zoek je naar iets dat op kaas lijkt, maar mascarpone is eerder kwarkachtig en zit in een kuipje/pot. Bijna iedere supermarkt heeft het en AH (van gemiddelde grootte) zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Aldi of Liddl, die zijn echt heel lekker!
12 jaar geleden
Anders moet je het even vragen, want AH heeft het zeker! Ook de kleinere filialen!
Het zit in een rond potje en het staat in de koeling, bij de mozzarella en de kruidenboter enz.
En anders bij eigenlijk bijna elke andere supermarkt hebben ze het ook wel!
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijna bij iedere supermarkt of bij een italiaanse winkel.
Bij de AH verkopen ze het merk Galbani Mascarpone.
250 gr voor ca. 2,39.