Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Val je van natuurazijn af, en is dit een gezonde manier?

Ik heb gehoord dat azijn drinken gezond is en goed voor het af vallen maar dan hoor ik meestal appel azijn, nou vraag ik me af of natuur azijn het zelfde effect heeft en of het wel zo gezond is als ze zeggen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Van azijn val je niet af, ongeacht of het natuur-, appel-, of andere soorten betreft. Ook van andere zuren niet, zoals maagzuur, vitamine C of citroenen. afvallen doe je door minder calorieën naar binnen te werken dan je verbrandt. Het kan wel helpen om in verhouding voldoende eiwitten naar binnen te werken om de vetverbranding te stimuleren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je alleen maar azijn drinkt zul je vast wel afvallen.
Maar dat is niet gezond. Bedenk verder dat als zo'n goedkoop middel zou werken, de pilfabrikanten en dieetgoeroes het moeilijk zouden krijgen, maar vooral dat er geen dikke mensen meer zouden zijn.
Verwacht dus niet dat je er echt van afvalt
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Compensatieplus, want er is niks mis met je redenering.
anneliez
12 jaar geleden
dank je ;)
Ik gebruik natuurazijn om mijn onkruid in de tuin dood te krijgen.Dat helpt goed.Ik zou het niet graag drinken maar je zal er zeker wel van afvallen.Genoeg bewegen en normaal eten is altijd het beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding