Is er een KFC in Haarlem, zo ja waar?

Ik kan er via mijn telefoon geen informatie over vinden, dus wellicht kan iemand hier me verder helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Nee in Haarlem is er geen KFC.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Haarlem is geen KFC aanwezig. Dicht bij zijnde is aan de A4 of in Amsterdam (afslag AMC) of binnen stad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze hebben wel plannen om er een te vestigen aan de Spaarne, tegenover van de Hoogstraat, maar zover is het nog niet.
Amadea
12 jaar geleden
wel in koog zaandijk.dat heet kooger football club.