Zou je via sites als Just-Eat of Thuisbezorgd ook eten kunnen bestellen op een mobiele locatie?

Bijvoorbeeld op de camping, als je ergens verblijft zonder vast adres, op een markt, als je bijv. bij een tankstation zou staan etc.?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K

Het beste antwoord

Via thuisbezorgd kun je bij de meeste restaurants wel bestellen en laten bezorgen op afwijkende adressen en/of locaties...
Zo heb ik een tijd dagelijks laten bezorgen bij een speeltuin en bij een park.
Als je nou gewoon kijkt welke straat je kan zien en welk huisnummer in die straat, dan geef je die door aan die mensen en zeg/zet je erbij dat je daar tegenover/achter/op of onder bent.
Geld is geld...
En misschien vertrouwen ze het niet, misschien vertrouwen ze het wel, maar wat is daar zoveel anders aan dan bij een huisadres?
Wij kunnen toch ook bij bijvoorbeeld onze oma laten bezorgen zonder dat zij besteld heeft...?!
Of een jongen voor z'n moeder/dochter voor d'r vader...
dan is het geslacht van de beller anders dan de naam en aanhef van de geadresseerde en vertrouwen ze het misschien niet, maar misschien ook wel..
Ze komen meestal sowieso want bedrijfsvoering in de horeca gaat niet in de eerste plaats om vertrouwen maar om kwaliteit van voedingswaren, en warm/vers houden daarvan...
Als ze maar betaald krijgen, en anders waren ze vast geen bezorgservice begonnen maar een (afhaal)restaurant..

Alvast eet smakelijk, haha!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat moet je die bezorgrestaurants vragen.

Sommige zullen het misschien wel doen.
Anderen zullen het niet vertrouwen.

Eten brengen naar een camping, een pizza ofzo,
dat zal wel werken, omdat men bij de campingeigenaar kan informeren of je daar daadwerkelijk bent.

Naar een tankstation zou ik als bezorgrestaurant niet doen: wie zegt dat het niet een fake-bestelling is. Trouwens, bij een tankstation hebben ze ook wel wat te eten.