Een Pub is de engelse benaming van een pand waar je iets te drinken kan kopen en nuttigen. Een Bar is een Balie waar achter iets te drinken ingeschonken kan worden en verkocht word.
12 jaar geleden
In 'n pub kan je,als je wil, 'n goeie warme maaltijd krijgen, 's middags en 's avonds. In 'n bar niet. Naar mijn idee is 'n pub groter en anders ingericht. Met zithoeken en vloerbedekking op de vloer,'n beetje 'n huiskamer idee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een "publieke huis", informeel bekend als een "pub", is een drankgelegenheid, die deel uitmaakt van de Britse, Ierse, Australische en Nieuw-Zeelandse cultuur.