Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er zoiets als een 'ei-beschermer'?

Ik neem geregeld een gekookt ei mee naar mijn werk en deze kan nog weleens kapot gaan in mijn broodtrommel. Ik zou daarom een bescherm-boxje voor mijn ei willen (zoals al voor appels en bananen bestaat), weet iemand of dit ergens te verkrijgen is en of dit überhaupt al bestaat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Te koop bij Melaminegoed of KampeerPerfect: de eierbox, circa 2.50 per stuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Als het niet bestaat kun je er een maken van een eierdoos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb wel eens een eierwarmer gehad in de vorm van een ei, was een plastic ei, aan de binnenkant bekleed met schuimrubber, ik weet alleen niet meer waar gekocht, maak zelf een doosje beplakt met schuimrubber aan binnenkant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn van die plastic eierdoosjes om eieren te koken voor in de magnetron, ook handig om een ei mee te nemen. Bij Blokker te koop.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook heb ik eens bij de Action verrassings-eieren gekocht, plastic, van groot formaat, past makkelijk een ei in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wikkel er altijd een velletje dik keukenpapier omheen en daarna een stuk aluminiumfolie voor de stevigheid. Zo blijft hij mooi heel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb deze! Heel handig, zelfs met zoutvaatje! Maar of die nog te koop zijn? Ik heb hem al dertig jaar....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ziet er goed uit!
ItisILeClerc
12 jaar geleden
dat is een tok
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tupperware?
Ik heb een (hard)plastic koker met schuimrubber aan de binnenkant gemaakt. Dan zit het ei stevig in het schuim, het past voor alle formaten itt tot iets zonder schuimrubber, en je kunt het er makkelijk uitduwen aan de boven- en onderkant.

Als koker kun je van alles gebruiken, een leeg apothekers- of medicijnpotje zonder onderkant of zo.

Toegevoegd na 4 minuten:
In een dikke sok in een koker of potje kan ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding