Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom worden witte champagnetruffels alleen met Kerst verkocht?

Ik let er op in de winkels maar zie de champgnetruffels alleen met Kerst.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
745

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Omdat het een luxe artikel is dat voor de rest van het jaar niet goed verkoopt. Je hebt wel meer lekkernijen die je enkel met Kerst en Nieuwjaar kunt kopen. Ik persoonlijk vind het jammer dat je die artikelen niet altijd kan kopen. Er zijn in een jaar wel meer feesten waar champagnetruffels bij zouden passen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik denk omdat champgne er is om iets te vieren! en oud en nieuw komt eraan. dus het zou best eens kunnen dat ze daarvoor worden gemaakt.

Toegevoegd na 37 seconden:
dus dat, dat het thema is van de champgnetruffel :)

Toegevoegd na 2 minuten:
tjeetje bedoel 'champagne' natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het een typisch feestelijk 'eindejaars'-product is. Daar is de rest van het jaar minder vraag naar, zodat er beter een sneller lopend artikel in het schap kan liggen, en ergens moeten ze ook een beetje bijzonder blijven.
Zoals je chocolade-eitjes 'alleen maar' met pasen in de winkel hebt, en pepernoten 'alleen maar' met Sinterklaas.

Je kunt ze echter uiteraard het hele jaar door gewoon zelf maken, Net als pepernoten en paaseieren ;-)

http://www.kookjij.nl/recept-champagnetruffels
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding