Kan je het plastic van de boerenkool eten?

Ik heb een maaltijd boerenkool voor in de magnetron gekocht. De worst die daar bij in zit. zit een soort van plastic op kun je dat gewoon eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

het velletje kun je volgens mij gewoon eten
het is er misschien wel lastig af te halen, dus zal het wel eetbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, plastic kan je nooit eten. Het is de bedoeling dat je die verpakking eraf haalt, dat zal vast ook wel op de verpakking zelf staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens goed op de gebruiksaanwijzing, als er staat: prik enkele gaatjes in de verpakking, en plaats het in de magnetron enz., dan kun je het gewoon eten, en zal het geen plastic zijn. Zo niet, dan peuter je het eraf. Maar volgens mij is het gewoon het worstvelletje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vel om die worst is vaak een kunstdarm. Bestaat uit vezels. Je kunt het eten, maar erg gezond lijkt het me niet.