Kan ik bevroren kafir limes terug invriezen?

Dat is blad van een limoenplant uit Thailand, ze verkopen die enkel bevroren, volledig vacuüm verpakt. Maar tegen dat ik thuis was waren ze allemaal al ontdooid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Je hebt de keus uit twee dingen: weggooien of weer in de vriezer stoppen. Ik zou voor het laatste kiezen, lukt het niet, kun je ze alsnog weggooien!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat je nog kunt proberen is drogen, leg een paar blaadjes tussen keukenpapier ijn de magnetron, even op vol vermogen, wie weet wordt dat nog wat!