Dit is gelukkig de laatste week landelijk. Volgende week komt er een redelijk normale folder met wat 1+1 gratis. En het is sinds woensdag natuurlijk weer Gogo's sparen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve in Zwolle daar voeren ze tijdelijk ander folder beleid en is het sinds woensdag gestopt

Andere antwoorden (2)

In ieder geval t/m 3 september, volgens de website:

http://www.c1000.nl/aanbiedingen

(Ik zag vanavond Tineke Schouten ook nog vlijtig met haar moeder Euro-aanbiedingen verzamelen in de bijbehorende TV-reclame)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het verschilt per provincie want bij ons is hij al afgelopen