Wie weet een lekker sausje wat je zelf kan maken voor op een broodje gezond en waar je niet veel ingredienten voor nodig hebt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

mayonaise , peterselie en een paar teentjes knoflook

in een potje doen en met de staafmixer fijnmaken.. lekker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"'+" dat maak ik ook regelmatig, groot succes hier :-)
Een beetje mayonaise, yoghurt en kruiden mengen; mayo en ketchup mengen; mayo met wat kerriepoeder; enzovoorts. Lekker experimenteren!
Ipv mayonaise kun je ook slasaus nemen of iets dergelijks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
- Magere naturel kwark, bieslook, peper en zout.
- Mayonaise, citroensap, honing en mosterd.
Voor beide sausjes is de bereiding: de ingrediënten even met een vork opkloppen.
Amadea
13 jaar geleden
Ik vind een sausje met mierikswortel heel lekker bij een broodje waar bijv. rosbief op zit:
deel mayonaise met deel yoghurt of kwark mengen, schep geraspte mierikswortel erbij (te koop in potje in supermarkt) en beetje zout. Lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Grove mosterd met honing, heerlijk!