Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb net bij de tandarts een fluoride laagje op een kies gekregen. Ze zeiden toen dat ik niet mocht eten, maar zou ik wel mogen drinken?

Het is dus niet zo'n fluoride bitje, maar echt met een kwastje is het op mijn kies aangebracht. Ze zeiden 2 uur niks eten. Dat is nu een half uur geleden, en ik heb zo'n dorst!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Een paar slokken water kan geen kwaad, maar nu ergens op gaan knagen schuurt het laagje eraf. Zo'n laagje moet vaak even uitharden, net als verf of beton... Maar je mond is al nat (van het spuug), dus dat water kan weinig kwaad. Drink geen limo of thee/koffie, gewoon water.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik dronk altijd gewoon water. Ik weet niet of dat erg is, maar het lijkt me niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor een goed anwoord zou ik even de tandarts zelf bellen. Dan weet je het zeker en sneller dan te wachten op een antwoord die mogelijk niet eens klopt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding