Wie weet er een plek in bos of park met een picknickbank in Apeldoorn?

1 tafel is genoeg om lunch op uit te stallen. Liever geen parkeerkosten voor auto's.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Bezoek dan eens de speelweide in Park Berg en Bos met een waterspeelplaats, hout om hutten te bouwen of om echte everzwijnen te spotten. Je hebt er heerlijke picknickbanken staan.