Waar bestaat het omhulzel uit van een krokante kipschnitzel?

Het lijkt een beetje op cornflakes, maar lijkt me niet dat dat het is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Het beste antwoord

Het zijn daadwerkelijk Corn Flakes! Vaak iets kleiner gemaakt en dan in plaats van paneermeel gebruikt. Eerst wordt het vlees gekruid, door een losgeklopt ei gehaald en dan door een bord met iets kleiner gemaakte corn flakes. (De corn flakes worden in een zak gedaan en dan kort met de deegroller iets gekneusd). Soms worden ze ook heel gelaten, mar dan hechten ze niet zo goed en vallen er voor een groot deel af.
Bij AH. zijn ze in elk geval door corn flakes krokant gepaneerd.
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Paneer meel volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huppeltje, net zag ik ook al een "volgens mij" antwoord. Maar vragenstellers hebben liever antwoorden van mensen die zeker van hun informatie zijn. Liefst nog met bron erbij.
Als iedereen alleen maar zijn vermoedens op gaat schrijven stikt het hier straks van de nutteloze informatie. Daarom -1, ookal zou het best kunnen dat er ook paneermeel bij zit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow sorry, Het is paneer meel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog steeds geen bron, en gezien de minnetjes ook niet correct.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je denkt te snel. De conclusie schnitzel -> paneermeel is niet juist. Bij een varkensschnitzel is dat zo ja, maar zo'n kipschnitzel heeft een veel dikkere laag met vlokachtige harde stukken.
j5m
12 jaar geleden
Kan gebeuren ieder mens maakt fouten.
Het is verschillend, verschillende recepten geven verschillende ingrediënten. Er wordt o.a. broodkruim, chips of cornflakes voor gebruikt. In de bron vind je een recept met cornflakes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is inderdaad verschillend per recept.
Bij dit klassieke recept zijn de volgende ingrediënten gebruikt:
Bloem, paneermeel, ei, zout en peper, boter.