verkopen ze evian bij c1000?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Dranken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Loop er eens naar binnen...

Antwoorden (2)

Niet elke C1000 is helaas gelijk.
Bij ons huis hier in Alkmaar hebben ze in een straal van 1 kilometer 2 c1000 zitten en in de één hebben ze soms andere producten in het schap dan de andere.
Ik weet namelijk dat er 1 bij ons Evian verkoopt en de andere chaifontanne ( of hoe je het ook mag schrijven)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb net nog een flesje gehaald bij de c1000. Bij ons in de c1000 verkopen ze wel evian.. Dus ik neem aan van wel.