Ik geef een kraamborrel en heb al aardig wat zoete hapjes. Wil echter ook wat hartige dingen die ik al een dag eerder kan maken. Iemand ideeen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Hartige taart :D

Rauwe boerenham plakje. Boursin erin. Dichtbinden met bieslook.

stokbroodje salade/ pesto/kruidenboter/ kaas

Omeletrolletjes gevuld met kruidenkaas en rauwe ham zie recept en je kan het op voorhand klaarmaken

Bronnen:
http://www.smulweb.nl/recepten/1143678/Ome...

herkansing: ei met ham augurk met ham blokjes kaas gevulde paprika

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/dieet/...

Indische gehaktballetjes. Pas gemaakt en ze waren snel op... Voor 20 personen: -1 kilo half om half gehakt zakje nasi kruiden, zonder groenten (Bedankt Marleen:) -(Ik heb die van conimex gepakt) -2 kleine eieren (1 groot) -theelepeltje sambal -grote eetlepel ketjap -panneermeel Alles door elkaar doen. Balletjes van draaien. Even laten rusten in de koelkast. Daarna op een middelmatig vuur bakken. Toegevoegd na 26 minuten: Dit is bedoeld voor 50 personen. voor 20 personen dus minder gehakt.

Stokbroodjes filet american Carpacciohapjes Gerookte zalm Etc Allemaal dingen die not done waren voor jou tijdens je zwangerschap.

Harde worst

Meloen met parmerham eromheen is lekkerrrr

Gevulde eieren vind ik altijd erg lekker! Het eigeel uit het eitje halen, mengen met mayonaise wat peper er op strooien en zout, en klaar is je eitje! Wat ook leuk is, omdat het een kraamborrel is, is als je de vorm van de eitjes zo maakt dat het eiwit net een wiegje lijkt, waar een baby in ligt. Ik bedenk het nu ter plekke, maar je hebt van die wortel-reepjes, daar kan je er 1 van horizontaal op het eigeel leggen, en dan een kappertje als hoofdje? Zodat het net lijkt alsof er een baby'tje ingestopt ligt. mooiste is dan natuurlijk als je het overige eigeel bestrooit met paprikapoeder (tot het gebied van het kappertje het hoofdje van de baby) zodat het net een oranje dekentje lijkt.. Het is maar een idee, succes!

wraps besmeerd met kruiden roomkaas en dan oprollen en in stukjes snijden. Prikkertje erin zodat de rolletjes niet uit elkaar vallen. Bladerdeeg in 4 en snijden en in elke vierkantje een cocktailworstje rollen en bakken Of een gewoon knakworstje in een half plakje bladerdeeg rollen en bakken. Die kun je vlak van te voren weer even opwarmen. Mini pizaatjes, kant en klaar of zelf gemaakt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100