Waar kun je in nederland "crème de marrons" kopen?

Dat is kastanjepuree/kastanjejam... Waar zou ik dit in Nederland kunnen halen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook meegenomen uit Frankrijk en heb het nog niet in Nederland gezien. Maar ik vind Bebogeen er eigenlijk wel heel erg op lijken. Is alleen wel wat zoeter. Ik houd jouw vraag in de gaten, want ik vind het ook lekker :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmmmmmm! Ik kan zo in een keer een blikje op! En zo lekker in de yoghurt! In sommige supermarkten verkopen ze wel kastanjepuree, maar dat is een tegenvaller: er zit geen suiker in.

Het beste antwoord

Ik ben er ook al een tijdje naar op zoek, maar kan het tot nu toe nergens vinden. Bij AH en Jumbo hebben ze het niet. Het is een frans product, dus ik denk dat de turkse of marokkaanse winkel het ook niet zal verkopen. De turkse winkel bij ons heeft het in elk geval niet.
Jumbo zegt dat ze dingen die niet in het assortiment zitten, wel kunnen bestellen voor klanten. Misschien kan je dus toch bij Jumbo proberen? Ik heb er zelf (nog) niet naar gevraagd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

AH, of probeer een noten-delicatessenzaak.
Een turkse winkel zou ook kunnen

Toegevoegd na 4 uur:
Bedenk me nu dat kastanjepuree meer iets is wat je in de winter bij wild eet. Dus dan hebben nederlandse winkels het nu niet. Toch maar bij Marokkaanse of Turkse winkels proberen dan, geen idee of het extra gebruikt wordt bij Ramadan of Suikerfeest maar dan is de kans wel groter dat het er is
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zometeen naar de Ah en even kijken =P
anneliez
12 jaar geleden
Of even vragen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja gedaan en ze keken me vreemd aan en zeiden dat ze er nog nooit van gehoord hadden... Bij de Appie dus.
anneliez
12 jaar geleden
Vreemd, ik dacht het daar wel eens gezien te hebben.
Dan toch naar de turk pf de biologisch winkel
Ga eens googelen via internet.
Type b.v. creme de marrons of kastanjepuree of kastanjejam in en met 1 klik heb je het antwoord.

Succes.
P.S. Ik hoop voor jou dat het in Nederland verkrijgbaar is.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee bezig =]
anneliez
12 jaar geleden
Ja hoor, is wel te krijgen hier, heb het wel eens gezien
Je kunt deze creme de marrons ook in Nederland kopen via www.frankrijkoptafel.nl

Toegevoegd na 46 seconden:
http://www.frankrijkoptafel.nl/nieuwewinkel/index.php?item=kastanjeproducten&action=page&group_id=16&lang=NL