Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er manieren om je beter te kunnen concentreren in de les op school ?

Het wordt weer bijna school dus ik begin me al voor te bereiden . Mijn vraag is of er manieren zijn om je beter te kunnen concentreren op school , omdat ik zeker de laatste 2 lesuren me niet zo goed kan concentreren . Zijn hiervoor speciale snoepjes of koeken of drank ofzo . ( ik wil wel iets dat niet ongezond is dus geen energiedrank of zo ) . Hebben jullie goede tips voor mij alstublieft ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
796

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

elke ochtend ontbijten en een vast slaapritme aanhouden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Visolie is goed voor jeconcentratie zijn ook in pil vorm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vast slaapritme, gezond en gevarieërd eten, eb GEEN energiedrank. Daardoor gaat je concentratievermogen juist erg van achteruit
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel moeilijk is het niet om je te concentreren maar het ligt vooral aan jezelf. als je een saai onderwerp hebt bijv. dan kun je in je er in je hoofd er een stripje of cartoon van maken, je begrijpt het dan beter en het is heel erg leuk om te doen. ook moet je zeker niet bij het raam gaan zitten dat leidt erg af en als laatste tip heb ik nog om potloden en andere dingen alleen op je tafeltje te leggen als je ze echt nodig hebt anders ga je er mee spelen
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding