Nee, helaas..
Zie onderstaande bron.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De van origine Amerikaanse donutformule Dunkin’ Donuts heeft onlangs haar vijf winkels in Nederland gesloten. Ook de fabriek in Hoofddorp is inmiddels buiten bedrijf. ‘Het is doodzonde, maar er zijn verschillende redenen waarom we ermee zijn gestopt’, vertelt Marcell Ham, ex-licentiehouder van Dunkin’ Donuts in de Benelux.
Een jaar geleden hadden we al ingezien dat het heel moeilijk werd om door te gaan’, vertelt Ham. De winkels in Utrecht op het Centraal Station, Schiphol en in Amstelveen liepen naar zijn zeggen goed. Maar die in Haarlem en in Amsterdam minder. ‘We hadden een partij nodig die fors zou investeren zodat we flink konden doorgroeien.’ Die investeerder werd niet gevonden. De groei was volgens Ham nodig om onder meer de vaste kosten te financieren. Zoals het draaiende houden van de donutfabriek. Daar werkten zes man personeel in ploegendiensten.

.