Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er pillen op de markt waardoor je gaat groeien?

Ik zou graag een paar cm willen groeien en vraag me af of er pillen zijn die je kunt halen in de apotheek waardoor je gaat groeien? Ik ben 16 jaar oud en 1.80m. Ik weet dat ik al best lang ben, maar wil er nog een paar cm bij hebben.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Ritsuka
12 jaar geleden
1.80 is al een prachtige lengte als vrouw (dat ben je volgens mij)
Waarom wil je zoveel aan jezelf veranderen, als ik je laatste vragen zo lees. Je bent prachtig en uniek zoals je bent, echt waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ritsuka ik ben een jongen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je kunt niet zomaar, zonder recept, langs de apotheek gaan voor een paar groeipillen.

Twee belangrijke dingen:

op je 16ste ben je hoogstwaarschijnlijk nog niet uitgegroeid. Dus geen paniek. Waarschijnlijk komen die paar cm er vanzelf nog wel bij.

In theorie kan je via een arts wel hormoonpillen krijgen, om de groei te bevorderen. zit echter een boel gedoe aan vast en dat traject wil je echt niet in, als je al 180 cm bent.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een klein foutje gemaakt met het meten! XD Ik ben 1.83 en dat vindt ik toch wel lang genoeg.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding