Om te laten merken dat het echt eieren van kippen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat ze dat expres doen. Er kleeft nog wel eens een veertje aan een ei. Er zit ook regelmatig nog wel een poep op heb ik gemerkt... Dat doen ze hopenlijk ook niet expres...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het schijnt in Nederland niet toegestaan te zijn om eieren voor de verkoop te wassen.
Het is dus onvermijdelijk dat er af en toe wat aan de eieren is blijven kleven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op internet vond ik een reden waarom eieren niet van te voren gewassen worden: je verwijdert dan het buitenste laagje dat het ei tegen besmetting beschermt.