Broodtoast sticks multigranen dippen?

Ik heb hier van die sticks van de aldi, er staat op dat het ideaal is om te dippen.. maar waarin? Zomaar sauzen lijkt me niet lekker maar misschien is dat wel de bedoeling?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Tapenade!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien de sticks zonder iets al een speciale karakteristieke smaak hebben ga ik dit proberen en volgens mij is dit antwoord wat ik zocht

Andere antwoorden (4)

Met een goede olijfolie zeezout en basillicum!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een lekkere knoflooksaus! Maar je zou ze bv ook in smeerkaas kunnen dippen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar net wat jij zelf lekker vind. Wat dacht je van wasabi, balsamico azijn of een honing-mosterd dressing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van een kom soep of kaasfondue?
Je kunt ze ook in gewone dipsauzen dippen, net als chips.
Ook bij het ontbijt, net als 'soldaatjes' kan je ze lekker in de eidooier van een zachtgekookt ei dopen.
Ik doe wel eens zachtgekookt ei in een glas (wel gepeld)
kruid het met peper en zout, roer het door en doop dan met geroosterde reepjes brood in. Oorspronkelijk noemden ze deze reepjes 'broodsoldaatjes'. Nu heten ze dus Breadsticks of Broodtoast sticks. Je kunt ze zelfs door de jam of chocoladepasta/nutella halen. ;P
amc