In welke supermarkt kan je misosoep kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de toko kun je zakjes/pakjes miso kopen. Dat kun je in veel gerechten gebruiken, ook in allerlei soepen. Is ook lang houdbaar en dat is fijn, want je hebt er niet veel van nodig in een gerecht.

Het beste antwoord

Zakjes miso soep zijn te koop bij de toko maar ook sommige grote supermarkten hebben miso soep in het assortiment zoals AH XL (zie bron), je kunt een doosje met zakjes miso ‘soup’ vinden in het schap met Aziatische producten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de Jumbo en Hoogvliet verkopen ze het ook!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij AH verkopen ze zelfs kant en klare misosoep die zit in een grote beker en die kan je in de magnetron opwarmen.
Speciaal voor de feestdagen,dus tijdelijk in het assortiment.
Ik zag het toevallig toen ik deze week bij AH was.