Bestaat er ook een speciaal reinigingsmiddel voor de magnetron? Ik heb een combimagnetron met hete luchtoven.

Kun je hier ook ovenreiniger voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ecologische Magnetronreiniger. De ecologische formule verwijdert vet, vuil en bacteriën zowel in de magnetron als aan de buitenkant. De ecologische formule is op plantaardige basis en bevat geen bijtende bestanddelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

HG (HAGESAN) heeft een goede oven en magnetron reiniger, is te koop bij de betere drogist en bij Karwei.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ovenreinigers worden sterk afgeraden. Ik heb hem laatst goed schoon gekregen door een bakje met water en ammonia in de voorverwarmde oven te zetten, een half uurtje laten staan, kon zo het vet eraf vegen! Wel goed naspoelen! Alleen de ergste ingebakken vetspetters zitten er nog in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder zet een schaal met heet water en een afwasmachineblokje in een voorverwarmde oven op 60-80 graden. Uurtje laten staan, dan kan je alles er zo uit vegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen afwasmachine helaas.