Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er ook een speciaal reinigingsmiddel voor de magnetron? Ik heb een combimagnetron met hete luchtoven.

Kun je hier ook ovenreiniger voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
556

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ecologische Magnetronreiniger. De ecologische formule verwijdert vet, vuil en bacteriën zowel in de magnetron als aan de buitenkant. De ecologische formule is op plantaardige basis en bevat geen bijtende bestanddelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

HG (HAGESAN) heeft een goede oven en magnetron reiniger, is te koop bij de betere drogist en bij Karwei.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die ovenreinigers worden sterk afgeraden. Ik heb hem laatst goed schoon gekregen door een bakje met water en ammonia in de voorverwarmde oven te zetten, een half uurtje laten staan, kon zo het vet eraf vegen! Wel goed naspoelen! Alleen de ergste ingebakken vetspetters zitten er nog in.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn moeder zet een schaal met heet water en een afwasmachineblokje in een voorverwarmde oven op 60-80 graden. Uurtje laten staan, dan kan je alles er zo uit vegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb geen afwasmachine helaas.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding