op schiphol(luchthaven) zit een van de drukste mcdonalds van nederland
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In amsterdam op Schiphol bij de douane links tegenover de ijscoboer de trap op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoekopdracht 'drukste mcdonalds' levert op dat Waalwijk een van de drukste mcdonalds is in Nederland met zo'n 1 miljoen bezoekers per jaar (zie link).

Daarnaast vermoed ik de vestigingen in het centrum van de grote steden. Denk bijvoorbeeld aan de lijnbaan in Rotterdam, Hoog Catharijne in Utrecht en de centra van Amsterdam en Den Haag. Ook Schiphol is altijd druk.