Is de Starbucks cappuccino van de supermarkt ook te bestellen bij de Starbucks?

Ik ga niet vaak naar de Starbucks daarom koop ik vaak die van supermarkt en de cappuccino is mijn favoriet maar mijn vraag is of deze ook zo verkrijgbaar is bij de lokale Starbucks maar dan vers voor je gemaakt. Deze cappuccino van de supermarkt bevat namelijk cacao wat ik enorm lekker vind! Kan helaas negens vinden op de Starbucks site of ze hem ook zo kunnen maken. Wie kan mij helpen..

Picture for question
4 jaar geleden
in: Dranken
2.7K
Pieterke
4 jaar geleden
Als je op GV het antwoord niet krijgt kun je het ook via een chat vragen aan Starbucks.
De pagina is ups to date. https://www.facebook.com/Starbucks
Amadea
4 jaar geleden
Bij echte Italiaanse vers gemaakte cappuccino wordt er altijd fijngemalen cacaopoeder op het melkschuim gestrooid.

Antwoorden (1)

Ja, die uit de supermarkt is een ijskoffie dus je kan bijv. om een koude cappucino vragen of om een met ijsklontjes.