Nee, het logo is erop gericht internationaal te kunnen worden gebruikt en dat gebeurt inmiddels. U kunt het Ik Kies Bewust-logo nu ook al tegenkomen in België, Portugal, Polen en Brazilië.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In andere landen vind je veel soortgelijke initiatieven, maar het ik kies bewust logo is zover ik weet door nl bedrijven en het voedingscentrum bedacht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja hier http://images.google.com/images?num=50&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&sa=N&tab=wi&lr=lang_nl&q='Ik+Kies+Bewust+
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dit is inderdaad alleen in Nederland te vinden. Over de gehele wereld zijn er vele verschillende logo's. Max havelaar en ik kies bewust zijn twee bekende in Nederland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat logo is in het leven geroepen door Unilever en nog een paar groepen. en eigenlijk kan je wel zeggen het logo meer is om jouw het idee te geven dat je goed bezig bent terwijl je dat niet per definitie bent..