Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee, het logo is erop gericht internationaal te kunnen worden gebruikt en dat gebeurt inmiddels. U kunt het Ik Kies Bewust-logo nu ook al tegenkomen in België, Portugal, Polen en Brazilië.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In andere landen vind je veel soortgelijke initiatieven, maar het ik kies bewust logo is zover ik weet door nl bedrijven en het voedingscentrum bedacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja hier http://images.google.com/images?num=50&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&sa=N&tab=wi&lr=lang_nl&q='Ik+Kies+Bewust+
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dit is inderdaad alleen in Nederland te vinden. Over de gehele wereld zijn er vele verschillende logo's. Max havelaar en ik kies bewust zijn twee bekende in Nederland
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat logo is in het leven geroepen door Unilever en nog een paar groepen. en eigenlijk kan je wel zeggen het logo meer is om jouw het idee te geven dat je goed bezig bent terwijl je dat niet per definitie bent..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding