Werken de Slimmies van Tell Sell echt? (misschien iemand al geprobeerd?)

Slimmies zijn chocolaatjes van Tell Sell, ik zag ze laatst weer op tv. Als je zo'n chocolaatje voor een maaltijd zou eten, zou je veel minder honger hebben en zouden de vetten uit je voedsel ingekapseld worden, waardoor ze niet of minder opgenomen worden.
Je zou er veel door afvallen.
Zie http://www.telsell.com/nl-NL/Producten/Slimmies/default.aspx?phid=1384

Het lijkt me onmogelijk en ook ongezond, maar toch vraag ik me wel eens af of dit nu toevallig wel werkt.

Voor mensen die iets van mijn verleden weten, nee, ik ben niks van plan, gewoon nieuwsgierigheid. :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zooi moet je nooit geloven, de enige die echt werken zijn waar ze geen reclame voor gemaakt hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het leek me ook al erg onwaarschijnlijk, maar ik dacht toch wie weet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, je weet maar nooit ^^
Kimath
12 jaar geleden
Het enige wat er van afvalt is je portemonnee, ze bedenken elke keer van die onzin dingen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nooit die tell sell-troep kopen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik ben ook zeker niet van plan het te kopen. Was alleen benieuwd.

Het beste antwoord

Wat Tell Sell hier beweert is volstrekt idioot, en ik lees in je toelichting dat jij dat vermoeden ook al hebt. ;-)

Dit staat er:
-Val enkele kilo's af in slechts 10 dagen.
-Afvallen door een chocolaatje te eten.
-15 Calorieën, 0 gram suiker en geen transvetten.
-Klinische onderzoeken bewijzen dat Slimmies echt werkt, gegarandeerd.
-Gepatenteerde formule.

Als dit zou werken, dan betreft het hier een revolutionaire vinding, en zou je er zelfs in het 8 uur journaal over horen. Want om af te vallen, moet je iets doen. Minder eten, en meer bewegen. Voor heel veel mensen is dat een probleem (lees de vele vragen hierover op GV), dus als er nu eindelijk een manier zou zijn om af te vallen, waar je niets voor hoeft te doen, en alleen een chocolaatje eten, zou dat bijna een wonder zijn.

Bovendien is het nog flinke verlakkerij ook, want met dat eerste pakket (30 Euro) ben je er niet. Dat is alleen maar de 1e stap om je aan het lijntje te houden, want daarna komen de zgn. "onderhoudspakketten". Steeds weer die 30 Euro, en voor je het weet spek je de telsell kassa voor honderden Euro's.

Als je het per se wilt proberen, moet je naar Tell Sell mailen of bellen, en vragen wat het "gegarandeerd" nu eigenlijk precies inhoudt. Als je zonder enig probleem je geld terugkrijgt als het niet helpt, dan is er geen bezwaar om het te proberen. Het blijft dan wel allemaal totale onzin, maar je bent in dat geval tenminste geen 30 Euro kwijt.

Als je het helemaal op scherp zou willen spelen, zou je die "klinische onderzoeken" eens op moeten vragen. Je zult dan gauw tot de conclusie komen, dat die "onderzoekers" gewoon fors betaald worden, om in een paar zinnen op papier te zetten, dat het helpt. Allemaal flauwe kul dus. Trap er niet in. Goede producten komen nooit bij Telsell terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens, dikke +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord zeg.
Nou ik heb zelf geen greintje overgewicht dus was ook al niks van plan, maar ik blijf me dan afvragen of zoiets werkt als ik dit zie.

Andere antwoorden (1)

Mijn regel is: alles wat op telsell verkocht wordt is nep. Als het echt zou werken zou je het wel overal kunnen kopen en zou het veel bekender zijn.