1 dag veel eten met weinig calorieën en dan de volgende dag normaal eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door minder te eten dan je nodig hebt. Zelfs als je niet beweegt verbrand je toch vetten.
Dus stel dat je een vrouw bent van onder de 30, dan heb je circa 2000 calorien nodig. Neem je dan consequent minder, bijvoorbeeld 1800 dan gaat je lichaam vanzelf vetten verbranden.
Volstrekt natuurlijk is dat. Het menselijk lichaam heeft vanwege evolutionair voordeel de mogelijkheid om energie op te slaan in de vorm van vet. Als je meer energie gebruikt dan inneemt val je dus af.

Op een onverantwoorde manier afvallen kan wel heel ongezond zijn. Informeer jezelf goed over hoeveel je mag afvallen en houdt je vitamine-inname goed op peil.
Overleg bij voorkeur eerst met een deskundige voordat je zomaar besluit te gaan diëten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET!

Vet verbranden doe je door bewegen.
Dat hoeft niet intensief sporten te zijn> lekker wandelen en fietsen en tuinieren is ook goed.

Maar qua voedsel verbrand je geen vet.
Je kunt er voor zorgen vetarm te eten.
Verder is het belangrijk minimaal vijf keer per dag -iets - te eten waardoor de stofwisseling sneller wordt.

En alles bijelkaar moet je er voor zorgen dat je minder calorieën opneemt dan je verbrand door je dagelijkse bezigheden.
Voor alles wat je doet is energie(calorieën) nodig: eten, slapen, studeren, werken, trainen, ademen, enz.
Terwijl je dit leest verbrand je calorieën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het met het bovenstaande antwoord eens, als je echt vet wilt verbranden dan moet je bewegen minder vet eten moet je natuurlijk ook doen maar zonder beweging zal dit geen enkel effect hebben.

Sporten is ook nog eens erg gezond, dus meer de reden om te gaan sporten. Ik hoop dat fout je vraag beantwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog altijd elke dag 3 maaltijden eten. Ontbijt lunch ( kan tussendoortje zijn ) en avondeten. Maar let op wat je eet. 'S ochtends kan je beginnen met een granenmaaltijd zoals brood of brinta, beschuit met een broodbeleg. Drink water of diksap-siroop of melk. Lunch : kan een broodje gezond zijn of een soepje. In Rotterdam heb je bijvoorbeeld de Groene Passage is een supermarkt met biologische producten en heeft ook nog een etens zaakje. Muesli reepjes of fruitreepjes ook heel gezond ! In de avond: vlees met een stamp potje ?

sowieso moet je blijven bewegen voor echte veranderingen, maarja sporten met slechte eetgewoonte kan ook niet :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mueslirepen en fruitreepjes zijn helemaal niet zo gezond.
Er zit veel te veel suiker in en in de meeste repen ook veel te veel vet. Ook een broodje gezond is helemaal niet gezond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ligt er aan waar je het haalt het. weet niet voor jou maar ik ben 2 kilo afgevallen door dit schema vol te houden binnen een week.
als je sneller vet wil verbranden dan bedoel je vetpertage naar beneden op een hoge hartslag met interval want interval zorg er voor dat je minder cortisol aan maak tijdens de cardio dan op een tempo te trainen en kokosolie kan voor zorgen dat je stofwisseling en je vetverbranding op een natuurlijk manier om hoog gaat het bestaat uit middeketens het word omgezet in energie van plaats in vet word snel afgebroken in het lichaam want als je nou plantaardige olie neemt bestaat 100 % uit lange ketens duss kans is groot als je 100% plantaardig eet dat je hogere vetpertage krijgt en vooral gezond eten en genoeg spierversterkende oefenen dan moet zeker lukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door iets te eten wat minder calorieën bevat dan dat je calorieen verbruikt om het op te eten en te verwerken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Water drinken! Dat is geen eten, maar het werkt wel. Al heel veel mensen hebben tegen mij gezegd dat sporten zonder water te drinken niet helpt, maar water drinken alleen wel. En dan daarnaast gewoon gezond blijven eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik sluit me hier helemaal bij aan.
En voor de vroogsteller:
Ga zeker niet minder eten, als je dit doet wordt je juist veel dikker, je lichaam gaat dan in overlevingsstand en gaat dus extra veel vetten opslaan. Dus veel sporten, veel drinken en normaal eten.