Waar koop je de lekkerste Prosecco online?

Prosecco is het helemaal dit jaar, maar meer dan de helft van de keren is het bagger wat je in je glas krijgt. Ik ben op zoek naar kwaliteit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
2K

Het beste antwoord

Ik heb zelf twee keer de prosecco route afgelegd in de Conegliano-Valdobbiadene regio en ben blij om te zien dat er nu ook een website die zich volledig richt kwaliteitsprosecco: http://proseccoslijterij.nl/. Aanrader! Hoef ik ook niet steeds naar Italië :) En ze verkopen prosecco van twee van mijn favoriete huizen - Serre en Malibrán!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Suzanne, Hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb ook wel zin in zo'n prosecco trip, maar tot die tijd toch maar hier in NL op zoek naar de kwaliteit.
Ik ga gelijk even kijken! @de overige antwoorders. Jullie ook van harte bedankt.

Andere antwoorden (5)

De oordelen van de deskundigen lopen soms flink uiteen. Waar de ene wijnkenner juist wel gecharmeerd is van de ene prosecco wordt een ander daar juist helemaal niet blij van. Over de slechtste prosecco zijn de deskundigen het wel eens. Met als eindcijfer een 4,5, laten de deskundigen de prosecco il Cortigiano van de Mitra liever staan.

Dan door naar de top drie. Op de derde plaats met een 6,3 is geëindigd de La Tordera van de Wijnkring. Ook met een 6,3 maar goedkoper staat op de tweede plaats de Santa Chiara van de Gall & Gall. En de winnaar is Villa Marianna van Jumbo.

Volgens de test van Kassa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de betere italiaanse winkels...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier kan je hem zelfs in afslag kopen
fremar
13 jaar geleden
De beste prosecco koop je online bij www.wijnvoorthuis.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.degezondeapotheker.nl/maillist.html

Klik op de delicatessen bestellijst en scroll omlaag. Tamelijk onderaan na de jams en confitures kom je bij de Italiaanse dranken en daar staat Prosecco. Die ie echt heerlijk! De toelevering komt van wijnhandel Ockhuyzen in Haarlem en dat is hier een gerenommeerde zaak. Hij is niet goedkoop, dat zeg ik erbij, maar als je een echt lekkere wilt....Alle waar naar zijn geld hè, zeg ik maar.
amc