Wie weet waar ik het boek gezond eten en drinken op basis van de bijbel nog kan bestellen?

ik had hem zelf geleend van vrienden en nu wil ik hem zelf ook en andere vrienden willen hem ook, kan hem alleen nergens vinden, of uitverkocht. Iemand een idee?

Toegevoegd na 16 minuten:
ergens waar hij wel leverbaar is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Kimath
12 jaar geleden
haha :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die heb je niet eens nodig Khepput, echte gelovers willen uitsluitend mana! Volgens de Bijbel zou je niets anders moeten willen. Of haal ik dat nou door elkaar met de Koran?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch 'ns an de pastoor vragen waar je dat nou halen kunt.

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ergens waar hij wel leverbaar is bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry,Rietje dat had ik niet gezien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geeft niet
Op boekwinkeltjes.nl staan een aantal goede tweedehands exemplaren: http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoeken.php?schrijver=&titel=culinaire+bijbel&tweedehands=1&nieuw=1&overig=
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De culinaire bijbel van Wina Born?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zeker
Tweedehands moet zeker mogelijk zijn maar het lijkt er inderdaad op dat de voorraden bij de reguliere boekboeren uitgeput zijn. Ik heb goede tot zeer goede ervaringen met tweedehands via bol.com. Blijf het proberen. Kom ik het boek ergens tegen dan tip ik je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje keesvi!! Dat stel ik zeer op prijs!