Waar in Utrecht kan ik Caramac kopen?

Caramac is een reep van caramel, maar het is nergens in supermarkten te krijgen (dat ik weet).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij heeft Kruidvat ze af en toe.
flyingcrow
10 jaar geleden
en ze zijn gruwelijk lekker!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hema heeft ze altijd standaard. Maar mijn lokale benzinepompje hier in het dorp (provincie utrecht) bijvoorbeeld heeft ze ook. Succes! En ja, het zijn heerlijke suikerbommetjessss... ;-)

Antwoorden (5)

Je zou het bij een Jumbo kunnen vragen.
Volgens mij kunnen die een product bestellen als ze dat niet hebben.
Op de site die ik als bijlage heb gedaan kun je ook 'retro sweets' bestellen. Het is wel een buitenlandse site, maar ze verzenden naar Nederland. Kosten weet ik niet...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Mecca in Amersfoort
Het adres is Emiclaerhof 360.
De site heet candyonline.

Zie link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de hema liggen ze bij de kassa in zo'n snoep-vak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij benzinepompen zie ik ze ook regelmatig liggen. Lekker!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de AH To Go liggen ze altijd