Wat is een goede heteluchtfriteuse voor 1/2 personen?

Heeft iemand goede ervaringen daarmee en kan je de smaak van de frieten vergelijken met deze in olie/vet gebakken?

een jaar geleden
in: Koken
1.2K
SingingCoyote13
een jaar geleden
wat je koopt: let erop dat het een geperforeerde frietmand heeft. (de mand waar de frites ingaan) - punt is dat ik meerdere heb gehad met een ijzerdraad structuur erin. de frites van de winkel, diepvries, hebben vaak toch nog vet van de fabrikant op zich. dit stapelt zich op en vervuild die ijzerdraadstructuur erger nog het komt overal in en door die draad structuur is het een onbegonnen gruwlijk werk om dit elke keer weg te krijgen. vergeet je het of doe je het niet goed het blijft zitten : op den duur is het mandje zo vies dat je het hele ding moet weggooien. het vet is er dan niet meer tussen weg te krijgen. - eentje met perforatie (gaatjes door metaal) in het mandje is gewoon onder de kraan na afloop met de borstel schoon te maken. veel handiger
samaiphon
een jaar geleden
hartelijk dank voor de info
paulus811
een jaar geleden
In de consumentengids komt de Philips airfryer XL er meestal als beste uit.

Geef als eerste antwoord