Waar kan ik hazelnoot-olie vinden? (omgeving Gent)

Als echte Boergondiër ben ik al druk bezig mijn Oudejaars-en Kerstmenu aan het samenstellen.
Ik heb mijn oog laten vallen op een Kwartelsoepje.
Maar daar moet hazelnoot-olie in ..... en kan het nergens in de grootwarenhuizen vinden.
http://www.smulweb.nl/800773/koken/recept/Kwartelsoep-met-hazelnootkussentjes

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo, dat klinkt goed!

Het beste antwoord

Er zit een oil & vinegar in Gent (in de Hoornstraat)
Daar maak je een grote kans.

http://www.cityplug.be/nl/Gent/6ZVTUGJM_Shopping_Oil-Vinegar.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank U wel
Die winkel kende ik niet

Andere antwoorden (3)

Volgens mij heb ik wel eens bij de AH-XL gezien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In biologische winkels/natuurvoedingswinkels hebben ze veel aparte oliën die je in de supermarkt niet ziet, zoals walnootolie en lijnzaadolie. Misschien hebben ze hazelnootolie ook wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk wel bij delicatessenwinkels.
Ik ben niet bekend met de omgeving gent maar in Nederland hebben we groothandels als Hanos en Sligro die werkelijk waar álles verkopen (op voedselgebied).
Veel mensen denken dat je daar alleen in kan met een bedrijfspas maar je kan ook gewoon een dag-pas halen.
Als ze het ergens hebben, is het wel bij een groothandel.