Waarom wordt er zo geheimzinnig gedaan over het Mentale Dieet Plan?

Heeft er iemand recepten over hoe en wat je dan mag eten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Die geheimzinnigheid is vooral bedoeld om jou ervan te overtuigen dat je die € 47 voor een PDF, ook wel e-book genoemd, echt moet overmaken om in de slanke hemel te belanden. Als je in NLP gelooft als middel om je gewicht op peil te brengen moet je dat beslist doen. Anders rest een handig gepresenteerd werkje met tips die je overal gratis kunt bekomen en neerkomt op calorieënbeperking in combinatie met wat hersenspoelwerk, de bekende structuur die wat houvast geeft op wat voor manier dan ook. Ik fileer maar wat. Bottom line is dat iedereen afvalt door de inname van calorieën te beperken. Eveneens dat cruciaal is wat je na die periode van afvallen denkt te gaan doen. Dat wordt nergens duidelijk. Onderstaand een link naar een discussie op Tros Radar. Scroll naar de bijdrage van Robjee voor een deskundig commentaar. Deze persoon is professional op het gebied van diëtetiek en weet uitstekend te beoordelen wat wetenschappelijk onderbouwd is op dat gebied en wat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het mentaale dieetplan bestaat uit Alpha,Beta en Gammadagen.

Op een Alpha dag mag je alles eten.
Op een Beta dag eiwitten en groentes.
Op een Gamma dag alleen eiwitten.

De recepten vindt je op de site onder;